• Verzending vanaf €1,99
  • Gratis verzending Gem. Enschede

Klik op een van bovenstaande afbeeldingen om naar de desbetreffende reparatie pagina te gaan, hier vind je tevens de mogelijkheden en de prijzen.

Controller en console reparatie

Is jouw PlayStation controller of console kapot? Niet getreurd! Wij repareren hem graag voor je. 
Het is mogelijk om jouw console of controller langs te brengen of op te sturen. Meld jouw reparatie via een van bovenstaande knoppen online aan!

PS Parts reparatiepunten

-  Onderzoek is kosteloos,
-  Reparatie binnen 1 week klaar,
-  Niet gerepareerd = niet betalen,
-  Op alle reparaties 120 dagen garantie,
-  Al vanaf €1,25 per dag een vervangende controller,
-  Controllers en consoles worden na reparatie grondig getest.


Wat zijn de mogelijkheden?

Reparatie online aanmelden en opsturen

Het is mogelijk om je reparatie online aan te melden. Vul het online formulier in en wacht op onze persoonlijke bevestiging incl. een schatting van de kosten. (LET OP, stuur de te repareren producten niet naar ons op voordat je onze persoonlijke bevestiging hebt ontvangen! Het kan bijvoorbeeld zijn dat wij een defect niet kunnen herstellen, dit geven wij dan ook aan)

Wanneer je van ons de persoonlijke bevestiging hebt ontvangen en de prijsindicatie akkoord bevonden wordt, stuur je je controller(s) of console(s) naar ons op. Onze gegevens worden vermeld bij het online aanmelden van de reparatie, dit wijst zich verder vanzelf.

Zodra wij je product(en) hebben ontvangen sturen wij je hiervan een bevestiging. Wij zullen vervolgens z.s.m. met de reparatie starten. Mochten de kosten binnen de afgesproken prijs blijven, zullen wij de reparatie direct proberen af te ronden. Wanneer de kosten toch hoger blijken uit te vallen zullen wij je hierover eerst informeren. Zonder akkoord zullen wij de reparatie niet afronden.

Wanneer de reparatie is afgerond (en het gerepareerde product is getest) zullen wij de factuur sturen, wanneer deze is voldaan zullen wij de zending retour sturen naar het doorgegeven adres. De retourkosten zijn voor eigen rekening en de track en trace zal je automatisch per mail ontvangen.

Online afspraak maken en langsbrengen  

Het is mogelijk om online een afspraak te maken om langs te komen met een te repareren product. (LET OP, er kunnen geen afspraken gemaakt worden voor dezelfde dag. De gekozen datum blijft slechts een voorkeur, wacht s.v.p. op onze persoonlijke bevestiging voordat je een bezoek aan ons brengt.)

Wanneer je van ons een persoonlijke reactie hebt ontvangen, de prijsindicatie en de datum van bezoek akkoord bevonden worden kan het te repareren product langsgebracht worden op de afgesproken datum en tijd.

Wij zullen vervolgens z.s.m. met de reparatie starten. Mochten de kosten binnen de afgesproken prijs blijven, zullen wij de reparatie direct proberen af te ronden. Wanneer de kosten toch hoger blijken uit te vallen zullen wij je hierover eerst informeren. Zonder akkoord zullen wij de reparatie niet afronden.

Wanneer de reparatie is afgerond (en het gerepareerde product is getest) zullen wij de factuur sturen, deze mag vooraf overgemaakt worden of voldaan worden bij het moment van afhalen.


Toch nog iets onduidelijk?

Neem dan contact met ons op via: reparatie@psparts.nl 
Wij proberen zo snel mogelijk op jouw vraag te reageren. Dit kan maximaal 3 werkdagen duren.