• Verzending vanaf €2,49
  • Gratis verzending Gem. Enschede

Hoe werkt het online aanmelden?

Wil je een controller of console door ons laten repareren? Doorgaans vragen wij je om deze reparatie eerst online aan te melden. Dit doen wij zodat wij dan direct alle benodigde gegevens hebben, deze hebben wij bijvoorbeeld nodig om een offerte of een factuur te kunnen maken.

Wij hanteren het 'NO CURE, NO PAY' principe (geen oplossing = geen betaling)
Het onderzoek zelf is altijd gratis, tenzij nadrukkelijk anders vermeld. 

Onderstaand leggen wij beknopt uit hoe het aanmelden en verzenden van een reparatie in zijn werk gaat;

Proces controller/console opsturen

  1. Ga naar psparts.nl/reparatie en kies 'reparatie aanmelden'.
  2. Kies voor 'te repareren product opsturen'.
  3. Vul de gevraagde gegevens in en accepteer de voorwaarden (deze zijn onder het formulier te vinden).
  4. Klik op verzenden en download desgewenst het verzendlabel.
  5. Wacht tot wij je persoonlijk een mail hebben verstuurd met de bevestiging dat je jouw controller en/of console kunt opsturen.
  6. Mail van ons ontvangen? Stuur jouw controller of console naar ons op, wanneer wij deze hebben ontvangen sturen wij een bevestiging.
  7. Wij sturen na onderzoek z.s.m. een prijsopgave, is deze akkoord? Dan starten wij met de reparatie.
  8. Wanneer de reparatie klaar is, sturen wij een factuur. Deze kan per iDeal, BanContact of overboeking voldaan worden.
  9. Wanneer de factuur is voldaan sturen wij de controller(s) en/of console(s) retour, hiervan ontvang je een track and trace code.

Proces controller/console opsturen

  1. Ga naar psparts.nl/reparatie en kies 'reparatie aanmelden'.
  2. Kies voor 'te repareren product brengen'.
  3. Vul de gevraagde gegevens in en accepteer de voorwaarden (deze zijn onder het formulier te vinden).
  4. Klik op verzenden en wacht tot wij je persoonlijk een email hebben verstuurd met de bevestiging.
    In deze email geven wij tevens enkele mogelijkheden om de controller(s) en/of console(s) langs te komen brengen.
  5. Wij sturen na onderzoek z.s.m. een prijsopgave, is deze akkoord? Dan starten wij met de reparatie.
  6. Wanneer de reparatie klaar is, sturen wij een factuur. Deze kan per iDeal, BanContact, overboeking of contant (gepast) bij afhalen voldaan worden.
  7. Wanneer de factuur is voldaan zullen wij opnieuw contact met je opnemen om een afhaalmoment te plannen om de controller(s) en/of console(s) weer op te komen halen. 

Iets nog niet duidelijk of jouw reparatie aanmelden?

Wij beantwoorden graag jouw vragen, stuur ons een email of een Whatsapp!

Doorgaans reageren wij binnen 24uur.