• Verzending vanaf €2,49
  • Gratis verzending Gem. Enschede

Reparatieservice

Powerd by Mods and Repairs

Controller en console reparatie

Is jouw PlayStation controller of console kapot? Niet getreurd! Wij helpen je graag weer op weg. 
Het is mogelijk om jouw console of controller langs te brengen of op te sturen. Ook niet PlayStation controllers en consoles zijn welkom.


Wat kost een reparatie?

Onderzoek is altijd kosteloos, voordat er daadwerkelijk aan een reparatie begonnen wordt zal onze partner eerst contact met je opnemen om de kosten te bespreken. Indien de kosten akkoord zijn bevonden zal onze partner met de reparatie starten. 

Eventuele verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Wil je op voorhand een prijsindicatie ontvangen? Klik dan op de knop "informatie aanvraag". 

 

Hoe gaat het in zijn werk?

Meld het te repareren product vooraf aan via de knop Reparatie aanmelden , vul de gevraagde gegevens in en kies of je het te repareren product wilt langsbrengen of dat je het te repareren product wilt opsturen. Wanneer alle gevraagde gegevens zijn ingevuld dien je de aanmelding in, hiervan ontvang je een automatische bevestiging (controleer ook je spam).

 

Te repareren producten langsbrengen

Indien je er voor gekozen hebt om de te repareren producten langs te komen brengen kun je deze op de aangegeven datum/tijd langs komen brengen bij onze partner. Let op dat je de te repareren producten bij onze partner langsbrengt aan de Marsteden 92 in Enschede. 

Voordat er aan de reparatie begonnen gaat worden zal onze partner eerst een (laatste) prijsindicatie geven. Wanneer deze akkoord bevonden wordt zal er aan de reparatie begonnen worden. 

Zodra de reparatie is afgerond ontvang je hiervan een bericht met bijbehorend een factuur. De factuur mag online betaald worden of op het moment van afhalen. 

Te repareren producten opsturen

Indien je er voor gekozen hebt om de te repareren producten op te sturen kun je deze na bevestiging naar onze partner opsturen. Houdt er rekening mee dat de verzendkosten voor eigen rekening zijn. Zodra de te repareren producten ontvangen zijn zal je hiervan een bevestiging ontvangen.

Voordat er aan de reparatie begonnen gaat worden zal onze partner eerst een (laatste) prijsindicatie geven. Wanneer deze akkoord bevonden wordt zal er aan de reparatie begonnen worden. 

Zodra de reparatie is afgerond ontvang je hiervan een bericht met bijbehorend een factuur. Wanneer deze factuur is voldaan zal onze partner de gerepareerde producten retour sturen naar het doorgeven adres. Hiervan ontvang je een track & trace code.

 


LET OP: Het online aanmelden van een reparatie is noodzakelijk.
Langskomen zonder afspraak is helaas niet mogelijk