• Verzending vanaf €2,49
  • Gratis verzending Gem. Enschede

Reparatie PlayStation 4

Opslag vergroten

PlayStation 4

Is je PlayStation 4 kapot of dient er onderhoud uitgevoerd te worden? Wij repareren of onderhouden hem graag voor je. Benieuwd of wij een defect kunnen repareren of een bepaald type onderhoudsbeurt kunnen uitvoeren? Neem dan contact met ons op via het formulier onderaan deze pagina. Indien gewenst zullen wij direct een prijsindicatie meesturen. 

Het is mogelijk om je PlayStation langs te brengen bij ons in Enschede/Glanerbrug of je kunt je controller naar ons toe sturen.
Via het keuze scherm kun je online een afspraak inplannen om je PlayStation te brengen of je kunt online je zending en reparatie aanmelden. 

Doorgaans hebben wij +/- 1 week nodig om je PlayStation te repareren. Kwaliteit gaat boven kwantiteit, wij nemen voor iedere reparatie de tijd die nodig is. Wij testen de PlayStation zodra deze klaar is, zo weten wij zeker dat je direct weer kunt gamen!

Hoe zien de processen er ongeveer uit?

Afspraak maken om een PlayStation te brengen
Klik op de knop "Afspraak maken om te brengen" en vul het formulier in. Via het online formulier kun je direct een datum en tijd aangeven om de PlayStation te brengen. Wij nemen vervolgens binnen 2 werkdagen contact met je op om de afspraak te bevestigen of om in uitzonderlijke gevallen een andere datum/tijd voor te stellen. 

Wanneer je de PlayStation langs hebt gebracht ontvang je desgewenst een bevestiging per mail met hierin de (definitieve) prijsopgave. Indien de prijsopgave akkoord bevonden wordt zullen wij de reparatie uitvoeren. Zodra de reparatie klaar is ontvang je van ons de definitieve factuur en het bericht dat de PlayStation weer af te halen is. Het is mogelijk om de factuur te voldoen via een overboeking, iDeal, contant bij afhalen of pinnen bij afhalen. (pinnen tegen 3% toeslag)

Reparatie inplannen en je PlayStation opsturen
Klik op de knop "Online aanmelden en opsturen" en vul het formulier in. Via het online formulier kun je aangeven wat de defecten zijn en om welk type PlayStation het gaat. Via het online formulier kun je eventueel een verzendlabel downloaden, hier staan onze adres gegevens al op vermeld.
 

Zodra wij je zending hebben ontvangen sturen wij hiervan een bevestiging per mail. In deze mail vind je ook een (definitieve) prijsopgave van de reparatie. Indien de prijsopgave akkoord bevonden wordt zullen wij de reparatie uitvoeren. Zodra de reparatie klaar is ontvang je van ons de definitieve factuur. Wanneer de factuur is voldaan zullen wij de PlayStation retour sturen en ontvang je hiervan een bevestiging + track & trace code per mail.

Het is mogelijk om de factuur te voldoen via een overboeking of via iDeal.

LET OP, verzenden is op eigen risico! Zorg dat je PlayStation goed verpakt is.

Wat zijn de kosten?
Neem via onderstaand formulier contact met ons op en vraag naar de kosten. 


Nog vragen? Neem contact met ons op!