• Verzending vanaf €1,99
  • Gratis verzending Gem. Enschede

Reparatie PlayStation 5

PlayStation 5

Is je PlayStation 5 kapot of dient deze stofvrij gemaakt te worden? Wij repareren hem graag voor je. Controleer via de knop "Reparatie mogelijkheden" of wij het defect kunnen repareren. Staat het defect niet in de lijst? Niet getreurd, neem dan contact met ons op en vraag wat er mogelijk is.

Het is mogelijk om je PlayStation langs te brengen bij ons in Enschede/Glanerbrug of je kunt je controller naar ons toe sturen.
Via het keuze scherm kun je online een afspraak plannen om je PlayStation te brengen of je kunt online je zending en reparatie aanmelden. 

Doorgaans hebben wij +/- 1 week nodig om je PlayStation te repareren. Dit lijkt misschien lang, maar kwaliteit gaat boven kwantiteit. Wij nemen voor iedere reparatie de tijd die nodig is. Wij testen de PlayStation zodra deze klaar is, zo weten wij zeker dat je direct weer kunt gamen!

Hoe zien de processen er ongeveer uit?

Afspraak maken om een PlayStation te brengen
Klik op de knop "Afspraak maken om langs te komen" en vul het formulier in. Via het online formulier kun je direct een datum en tijd selecteren om de PlayStation te brengen. Wij nemen vervolgens binnen 24uur contact met je op om de afspraak te bevestigen of om in uitzonderlijke gevallen een andere datum/tijd voor te stellen. 

Wanneer je de PlayStation langs hebt gebracht ontvang je desgewenst een bevestiging per mail met hierin de (definitieve) prijsopgave. Indien de prijsopgave akkoord bevonden wordt zullen wij de reparatie uitvoeren. Zodra de reparatie klaar is ontvang je van ons de definitieve factuur en het bericht dat de PlayStation weer af te halen is. Het is mogelijk om de factuur te voldoen via een overboeking, iDeal, contant bij afhalen of pinnen bij afhalen. (pinnen tegen 3% toeslag)

Reparatie inplannen en je PlayStation opsturen
Klik op de knop "PlayStation opsturen" en vul het formulier in. Via het online formulier kun je aangeven wat de defecten zijn en om welk type PlayStation het gaat. Via het online formulier kun je eventueel een verzendlabel downloaden, hier staan onze adres gegevens al op vermeld.
 

Zodra wij je zending hebben ontvangen sturen wij hiervan een bevestiging per mail. In deze mail vind je ook een (definitieve) prijsopgave van de reparatie. Indien de prijsopgave akkoord bevonden wordt zullen wij de reparatie uitvoeren. Zodra de reparatie klaar is ontvang je van ons de definitieve factuur. Wanneer de factuur is voldaan zullen wij de PlayStation retour sturen en ontvang je hiervan een bevestiging + track & trace code per mail.

Het is mogelijk om de factuur te voldoen via een overboeking of via iDeal.

LET OP, verzenden is op eigen risico! Zorg dat je PlayStation goed verpakt is.


Nog vragen? Neem contact met ons op!