Zie je jouw vraag niet in de lijst met vragen? Neem dan contact met ons op.
Wat is de levertijd van een bestelling?
Op de pagina levertijd hebben wij een overzicht staan van alle levertijden per gekozen verzendpakket. De vermelde levertijden zijn en blijven indicaties, in 98% van de gevallen zal je bestelling binnen de aangegeven dagen bezorgd worden.
Kan ik een bestelling retourneren?
Ja, je kunt je bestelling tot 14 dagen na aankoop nog retour sturen. Let wel, de verzendkosten zijn voor eigen rekening. Meld je retour altijd eerst (online) aan voordat je een bestelling retour stuurt.
Voor meer informatie zie: Retourneren
Ik wil een onderdeel bestellen, welke versie moet ik hebben?
Het is belangrijk dat je jezelf deze vraag stelt, er zijn namelijk verschillende modellen controllers. Bij ieder onderdeel vermelden wij een type nummer, dit nummer moet overeenkomen met het nummer van je controller.
De 100% match is om te kijken welk JDM nummer (PS4 controller) of welk BDM nummer (PS5 controller) er op het moederbord van de controller staat.
Kom je er nog niet uit? Neem dan contact met ons op.
Op mijn afschrift staat Mollie en geen PS Parts, hoe zit dit?
Om iDeal aan te kunnen bieden werken wij samen met Mollie. Mollie regelt onze online betalingen. Feitelijk betaal jij aan Mollie, en Mollie betaald weer aan ons. Geen paniek, wij hebben je betaling ontvangen!
Ik wil iets bestellen, maar ik kan het niet vinden. Is er iets mogelijk?
Ja, in sommige gevallen is het mogelijk om specifieke onderdelen of accessoires te bestellen. Neem contact op via: info@psparts.nl en geef zo duidelijk mogelijk aan wat er besteld moet worden. Geef ook het serienummer van de controller of console door zodat wij het juiste onderdeel of accessoires kunnen bestellen.
Speciaal bestelde artikelen kunnen NIET retour.
Kan ik een bestelling ook afhalen?
Nee, het is helaas niet meer mogelijk om bestellingen bij ons af te halen, maar als alternatief bieden wij gratis verzending binnen gemeente Enschede aan. Plaats het gewenste artikel in je winkelmandje, klik op "Verder naar bestellen" en vul je gegevens in.
Op basis van de ingegevens postcode zal de optie "Gratis verzending gem. Enschede" getoont worden.
Kan ik een bestelling annuleren?
Wanneer je een bestelling wilt annuleren is het belangrijk dat je zo snel mogelijk contact met ons opneemt. Vermeld in het contact altijd je bestelnummer, zonder bestelnummer kunnen wij een bestelling niet annuleren en bestaat de kans dat de bestelling niet tijdig tegen te houden is.
Is je bestelling al verwerkt? Dan is het natuurlijk altijd mogelijk je bestelling binnen 14 dagen te retourneren.
Zit er garantie op een gebruikt product? (2e kansje)
Op 2e kansjes leveren wij standaard 21 dagen garantie. Tegen een meerprijs is het mogelijk om een jaar garantie te ontvangen.
De meerprijs varieert per type product. Prijzen en mogelijkheden staan vermeld bij de producten. Wanneer er geen meerprijs vermeld staat dan is het niet mogelijk om extra garantie bij te kopen.
Krijg ik garantie op mijn reparatie of webshop bestelling?
Ja, standaard leveren wij 120 dagen garantie (ook wel 4 maanden) op iedere reparatie, tenzij anders overeengekomen.
Op webshop bestellingen geldt een garantieperiode van 2 jaar.
2e kansjes uitgezonderd, hier geldt 21dagen garantie.
Wat zijn de openingstijden van PS Parts?
Wij hebben geen openingstijden en ook geen bezoekadres.
Heeft PS Parts ook PlayStation onderdelen?
Wij hebben doorgaans geen onderdelen voor de PlayStation zelf op voorraad, enkel voor controllers van de PlayStation. Wel is het mogelijk om onderdelen bij ons te bestellen. Neem in dat geval contact met ons op en wij helpen je graag verder.
Kunnen speciaal bestelde artikelen of onderdelen nog retour?
Nee, speciaal bestelde onderdelen en/of artikelen kunnen niet retour, tenzij anders overeengekomen. Op de speciaal bestelde onderdelen en artikelen zit wel de standaard garantie.
Hoe weet ik of iets een speciaal besteld artikel of onderdeel is?
Speciaal bestelde onderdelen of artikelen bestellen wij speciaal op verzoek van de klant.
Alle onderdelen en artikelen welke niet op onze webshop staan (vermeld), zijn speciaal bestelde artikelen en/of onderdelen.
Ik heb een defect aan mijn controller, kunnen jullie deze repareren?
Nee, wij voeren helaas geen reparaties meer uit, wel kunnen wij je van de benodigde onderdelen en adviezen voorzien.
Ik heb een verkeerd artikel besteld, wat nu?
Neem dan direct contact met ons op via info@psparts.nl , wanneer je bestelling nog niet is verzonden kunnen wij vaak je bestelling nog gewoon wijzigen. Wanneer je bestelling eenmaal is verzonden kunnen wij helaas niets meer wijzigen.
Vermeld bij het contact altijd je ordernummer, en om welk artikel het gaat.
Kan ik ook een controller of console huren?
Dat kan zeker, op deze pagina vind je een overzicht met alle mogelijkheden.
Kan ik mijn oude controller aan jullie verkopen?
Dat kan, in de meeste gevallen kunnen wij je er ook nog een leuk bedrag voor teruggeven! Neem eens een kijkje op onze inkooppagina.
Wij zullen jouw vraag zo snel mogelijk proberen te beantwoorden.