Zodra je je bestelling hebt geplaatst ontvang je direct een bevestiging per mail. Hierin vind alle gegevens en de factuur van je bestelling.
​Je ontvangt een betalingsbevestiging zodra wij de betaling hebben ontvangen. ​Als je betaling is ontvangen zullen wij de bestelling zo spoedig mogelijk verzenden.

Bestellingen geplaatst en betaald op maandag t/m vrijdag voor 6:00, worden op dezelfde dag nog verzonden. Je ontvangt een bericht wanneer je bestelling is overgedragen aan de postkoerier.

In de meeste gevallen heb je je bestelling de volgende werkdag direct in huis. Meer info vind je hier

Check de verwachte levertijd:

Rond feestdagen kan het voorkomen dat bestellingen vertraging oplopen. Wij proberen iedere bestelling zo snel mogelijk te verwerken.

Verzendpakket

Basis


Waaruit bestaat het pakket?


Tarief verzendpakket Basic

Nederland € 1,99 - € 3,99
Belgie € 2,49 - € 4,99

Basis+


Waaruit bestaand het pakket?


Tarief verzendpakket Basic+

Nederland € 4,75
Belgie Niet beschikbaar

Luxe


Waaruit bestaand het pakket?


Tarief verzendpakket Luxe

Nederland € 6,99
Belgie € 9,99 - € 11,99

Veel voorkomende vragen

Waarom verzendkosten?

De kosten die gemaakt worden voor het verzenden van jouw bestelling moeten door iemand betaald worden. De meeste webwinkels berekenen deze kosten door via een opslag in de verkoopprijs van de producten waarmee ze doen alsof er geen verzendkosten berekend worden.

Doordat bij andere webwinkels de verzendkosten als een opslag in de verkooprijs verwerkt worden betaal je bij een grote bestelling veel meer dan daadwerkelijk nodig is.

Wij willen graag de productprijs laag houden en een eerlijke en transparante prijs voor de verzendkosten in rekening brengen. 

Waaruit bestaan de verzendkosten?

De verzendkosten bestaat uit meer dan enkel de protikosten (de postzegel), namelijk uit:

  • Portikosten 
  • Verpakkingkosten
  • Labelkosten

Verschillende verzendmethodes

Wij bieden verschillende verzendmethodes aan, zo is er keuze uit het basic verzendpakket, basic+ verzendpakket of het luxe verzendpakket. Ook is de keuze aanwezig om je bestelling af te halen bij een PostNL afhaalpunt of een DHL afhaalpunt*. Voor inwoners van gemeente Enschede is het mogelijk om je bestelling dezelfde dag nog te ontvangen.

*indien je bestelling hiervoor in aanmerking komt verschijnt deze optie bij het selecteren van je leveringsmethode. Niet iedere bestelling is geschikt om naar een afhaaltpunt te verzenden. 

Wat is het verschil tussen de verzendpakketten?

Het basic verzendpakket wordt verzonden via de brievenbuspost. Hierdoor is deze methode het voordeligst maar ook langer onderweg.
Houdt er rekening mee dat leveringen via deze methode altijd op eigen risico is!

Het basic+ verzendpakket wordt ook verzonden via de brievenbuspost, maar krijgt wel een track en trace code mee. Hierdoor is jouw bestelling te traceren en weet je dus altijd wanneer je jouw bestelling kunt verwachten.

Het luxe verzendpakket wordt verzonden via de pakketdienst. Hierdoor is deze methode prijziger dan het basic verzendpakket, maar je zending is minder lang onderweg! Deze leveringen zijn altijd verzekerd. 

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

Heb je een bestelling niet binnen de aangegeven tijd ontvangen?
Doorloop eerst de onderstaande stappen:

  • Controleer of het doorgegeven afleveradres klopt.
  • Controleer de brievenbus en/of de omgeving van de brievenbus of het pakket(je) echt niet bezorgd is. 
  • Controleer de laatste informatie via de track & trace code (indien van toepassing)
  • Doe navraag bij je buren of zij de bestelling per abuis hebben ontvangen. 
  • Wacht nog 1 á 2 werkdagen, in de meeste gevallen zal de bestelling alsnog bezorgd worden.

Is je bestelling hierna nogsteeds niet bezorgd?
Neem dan contact met ons op via info@psparts.nl, vermeld hierbij altijd je bestelnummer.

Er staat dat mijn zending niet verzekerd is?

Een bestelling zonder track & trace is niet verzekerd. Wij vertrouwen er op dat PostNL de bestelling netjes in de brievenbus op het doorgegeven adres bezorgd.

Is je bestelling nou niet bezorgd binnen de aangegeven tijd? 
Neem dan contact met ons op via info@psparts.nl, vermeld hierin altijd het bestelnummer zodat wij je direct kunnen helpen. 

Wij zullen je in dit geval eerst adviseren nog enkele dagen af te wachten en PostNL de kans te geven de bestelling alsnog te bezorgen, hierna hebben wij de mogelijkheid om nog een onderzoek in te stellen. 

Afhankelijk van de situatie kunnen wij een terugbetaling weigeren.  

Wat is het verschil met een verzekerde zending?

Een bestelling mét track & trace is wel verzekerd. Wanneer je bestelling niet is bezorgd* kun je contact met ons opnemen via info@psparts.nl

Gratis verzending binnen gemeente Enschede

Wanneer je bij het afronden van je bestelling een postcode binnen gemeente Enschede (zie onder) vult heb je de mogelijkheid om voor een gratis levering of een spoedlevering te kiezen. Meer info vind je hier